Items where Division is "Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis" and Year is 2005

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | L | M | O | S
Number of items: 8.

A

Abang Engkeh, Abang Hut (2005) Penyertaan Guru Dalam Membuat Keputusan Pengurusan Sekolah Dan Hubungannya Dengan Komitmen Organisasi Di Kalangan Guru-guru Sekolah Menengah Di Kedah. PhD thesis, Perpustakaan Hamzah Sendut.

L

Lim, Ah Kow (2005) Investments In The Development Of Human Capital: Rate Of Return To Investments In Tertiary Education In Malaysia For The Year 2000 [LC67.6. L732 2005 f rb] [Microfiche 8542]. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

M

Maseri, Sarkauvi (2005) Kajian Mengenai Kesatuan Idea Dalam Dialog Pengajaran Dan Pembelajaran Bidang Estetik Dalam Mata Pelajaran Bahasa Melayu Tingkatan Empat Di Beberapa Buah Sekolah Di Sabah [LB1577.M2 S245 2005 f rb] [) Microfiche 8574]. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

Maseri, Sarkauvi (2005) Kajian Mengenai Kesatuan Idea Dalam Dialog Pengajaran Dan Pembelajaran Bidang Estetik Dalam Mata Pelajaran Bahasa Melayu Tingkatan Empat Di Beberapa Buah Sekolah Di Sabah. PhD thesis, USM.

Mohd Yusof, Najeemah (2005) Pola Interaksi Sosial Dalam Kalangan Murid Multi Etnik Di Sekolah Menengah Kebangsaan [LB1617.M2 N162 2006 f rb]. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

Mohd. Yusof, Najeemah (2005) Pola Interaksi Sosial Dalam Kalangan Murid Pelbagai Etnik Di Sekolah Menengah Kebangsaan Sekitar Sungai Petani, Kedah. PhD thesis, USM.

O

Othman, Rusmawati (2005) Kesan pembelajaran masteri terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran kimia tingkatan empat dan pandangan pelajar terhad. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.

S

Shukor, Abd Aziz Hj Abd (2005) Kesan Strategiorientasi Kitaran Inkuiri Terhadap Pencapaian Kemahiran Inkuiri, Pemikiran Kritis, Motivasi Pencapaian Dan Sikap Pembelajaran. PhD thesis, Perpustakaan Hamzah Sendut.

This list was generated on Thu Nov 21 07:28:55 2024 +08.
Share