Nilai Dan Etika Dalam Perkhidmatan Awam

INTAN, Institut Tadbiran Awarn Negara (1991) Nilai Dan Etika Dalam Perkhidmatan Awam. Institut Tadbiran Awarn Negara (INTAN).

[img]
Preview
PDF
Download (82MB) | Preview

Abstract

Saya yakin buku Nilai dan Etika dalam Perkhidmatan Awam ini akan menjadi bibit pembiakan dan penyebaran Budaya Kualiti di dalam Perkhidmatan Awam yang menjadi jentera perubahan masyarakat Malaysia. Saya sungguh-sungguh berterima kasih kepada Y.A.B. Dato' Seri Dr. Mahathir bin Mohamad kerana telah sudi menyumbangkan satu bab khas bertajuk "Penerapan Nilai-nilai Islam" yang dimuatkan sebagai Bab Pertama buku ini. Semoga apa yang diamanatkan oleh Y.A.B. Perdana Menteri itu akan menjadi contoh teladan dalam usaha kita menanam nilai-nilai murni ke dalam Perkhidmatan Awam.

Item Type: Book
Subjects: J Political Science > JQ Political institutions Asia > JQ715.S116 Public administration -- Malaysia
Divisions: Jabatan Pendaftar (Registry Department) > Bahagian Sumber Manusia (Human Resource Division) > Koleksi Peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan / Peperiksaan Perkhidmatan / Peperiksaan Kenaikan Pangkat > Rujukan Am
Depositing User: Mr Noorazilan Noordin
Date Deposited: 04 May 2017 04:50
Last Modified: 02 Jun 2017 02:00
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/33834

Actions (login required)

View Item View Item
Share