Nilai Dan Etika Dalam Perkhidmatan Awam

INTAN, Institut Tadbiran Awarn Negara (1991) Nilai Dan Etika Dalam Perkhidmatan Awam. Institut Tadbiran Awarn Negara (INTAN).

[img]
Preview
PDF
Download (78Mb) | Preview

    Abstract

    Saya yakin buku Nilai dan Etika dalam Perkhidmatan Awam ini akan menjadi bibit pembiakan dan penyebaran Budaya Kualiti di dalam Perkhidmatan Awam yang menjadi jentera perubahan masyarakat Malaysia. Saya sungguh-sungguh berterima kasih kepada Y.A.B. Dato' Seri Dr. Mahathir bin Mohamad kerana telah sudi menyumbangkan satu bab khas bertajuk "Penerapan Nilai-nilai Islam" yang dimuatkan sebagai Bab Pertama buku ini. Semoga apa yang diamanatkan oleh Y.A.B. Perdana Menteri itu akan menjadi contoh teladan dalam usaha kita menanam nilai-nilai murni ke dalam Perkhidmatan Awam.

    Item Type: Book
    Subjects: J Political Science > JQ Political institutions Asia > JQ715.S116 Public administration -- Malaysia
    Divisions: Jabatan Pendaftar (Registry Department) > Bahagian Sumber Manusia (Human Resource Division) > Koleksi Peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan / Peperiksaan Perkhidmatan > Rujukan Am
    Depositing User: Mr Noorazilan Noordin
    Date Deposited: 04 May 2017 12:50
    Last Modified: 02 Jun 2017 10:00
    URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/33834

    Actions (login required)

    View Item
    Share