Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme

Mohmad Taib, Mohmad Noor (2006) Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme. PhD thesis, USM.

[img]
Preview
PDF
Download (132Kb) | Preview

    Abstract

    Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan pengajaran terus nilai patriotisme dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi tujuan penerapan patriotisme The main purpose of this study was to determine the effects of direct instruction on patriotic

    Item Type: Thesis (PhD)
    Subjects: L Education > L Education (General)
    Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
    Depositing User: Mr Firdaus Mohamad
    Date Deposited: 06 Aug 2015 13:33
    Last Modified: 10 Feb 2017 18:01
    URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/29233

    Actions (login required)

    View Item
    Share