Rancangan pemasaran :Pembentukan Dan Kepentingannya Kepada Pemaju - Pemaju Perumahan

Sulaiman, Mohd Idris (1995) Rancangan pemasaran :Pembentukan Dan Kepentingannya Kepada Pemaju - Pemaju Perumahan. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (18MB) | Preview

Abstract

Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk meneliti pembentukan dan kepentingan Rancangan Pemasaran kepada firma-firma pemaju dengan peningkatan daya saingan sungguhpun keadaan pasaran lebih memihak kepada pemaju di mana kadar permintaan melebihi kadar penawaran.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: T Technology > TH Building construction > TH1-9745 Building construction
Divisions: Pusat Pengajian Perumahan, Bangunan & Perancangan (School of Housing, Building & Planning) > Thesis
Depositing User: Mr Aizat Asmawi Abdul Rahim
Date Deposited: 15 Oct 2024 06:22
Last Modified: 15 Oct 2024 06:22
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/61303

Actions (login required)

View Item View Item
Share