Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.

Chin, Loi Hin (1999) Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (637kB) | Preview

Abstract

Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampir dengan pelanggan. Biasanya, kesan sistem servis penghantaran boleh diukur dari segi keuntungan tetapi keuntungan ini tidak dapat disahkan dengan tepat (Christopher, 1983). Oleh sebab itu, kesan tersebut bolehlah di tukar ganti melalui penukuran kualiti servis.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > HF5001-6182 Business
Divisions: Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan (Graduate School of Business) > Thesis
Depositing User: Mr Firdaus Mohamad
Date Deposited: 30 Jun 2020 08:40
Last Modified: 22 Oct 2020 03:03
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/46663

Actions (login required)

View Item View Item
Share