Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi

Md. Yaacob, Jaswardi Anwar (2017) Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (757kB) | Preview

Abstract

Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly

Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
Depositing User: Mr Erwan Roslan
Date Deposited: 13 Feb 2018 06:41
Last Modified: 12 Apr 2019 05:24
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/38858

Actions (login required)

View Item View Item
Share