Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan

Ariffin, Arihasnida (2015) Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (578kB) | Preview

Abstract

Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This study investigated the effect of Problem Based Learning Online on problem presentation using Graphic (PBL-G) and the effect of Problem Based Learning Online on problem presentation using animation (PBL-A) for the Isometric topic.

Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
Depositing User: Mr Firdaus Mohamad
Date Deposited: 04 Jan 2017 02:46
Last Modified: 12 Apr 2019 05:25
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/31278

Actions (login required)

View Item View Item
Share