Pembinaan Modul Berasaskan Pendekatan Projek Untuk Meningkatkan Kemahiran Berkomunikasi Murid Tadika

Abdul Rahman, Noor Miza (2015) Pembinaan Modul Berasaskan Pendekatan Projek Untuk Meningkatkan Kemahiran Berkomunikasi Murid Tadika. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (423kB) | Preview

Abstract

Kajian ini bertujuan untuk membina sebuah modul pengajaran sebagai panduan guru prasekolah untuk melaksanakan pendekatan projek. This study aims to develop a teaching module named PProKom as a guide for preschool teachers to implement the Project Approach.

Item Type: Thesis (PhD)
Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
Depositing User: Mr Firdaus Mohamad
Date Deposited: 15 Mar 2016 06:26
Last Modified: 12 Apr 2019 05:25
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/29919

Actions (login required)

View Item View Item
Share