Sulaiman, Mohd Idris (1995) Rancangan pemasaran :Pembentukan Dan Kepentingannya Kepada Pemaju - Pemaju Perumahan. Masters thesis, Universiti Sains Malaysia.
|
PDF
Download (18MB) | Preview |
Abstract
Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk meneliti pembentukan dan kepentingan Rancangan Pemasaran kepada firma-firma pemaju dengan peningkatan daya saingan sungguhpun keadaan pasaran lebih memihak kepada pemaju di mana kadar permintaan melebihi kadar penawaran.
| Item Type: | Thesis (Masters) |
|---|---|
| Subjects: | T Technology > TH Building construction > TH1-9745 Building construction |
| Divisions: | Pusat Pengajian Perumahan, Bangunan & Perancangan (School of Housing, Building & Planning) > Thesis |
| Depositing User: | Mr Aizat Asmawi Abdul Rahim |
| Date Deposited: | 15 Oct 2024 06:22 |
| Last Modified: | 15 Oct 2024 06:22 |
| URI: | http://eprints.usm.my/id/eprint/61303 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |



