Kesan Iklan-Iklan Barangan Dalam Televisyen Di Kalangan Kaum Wanita

Anyi, Ngau (1982) Kesan Iklan-Iklan Barangan Dalam Televisyen Di Kalangan Kaum Wanita. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)

[img]
Preview
PDF
Download (25MB) | Preview

Abstract

Kajian ini bercorak deduktif dan ianya bertujuan untuk mengesan sejauh manakah iklan-iklan barangan di televisyen mempunyai kesan di kalangan kaum wanita di sebuah bandar yang sedang membangun di kawasan kota.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: A General Works > AC Collections. Series. Collected works > AC801-895 Inaugural and program dissertations
Divisions: Koleksi Bahasa Melayu (Malay Language Collection) > Monograph
Pusat Pengajian Komunikasi (School of Communication) > Monograph
Depositing User: Mr Mohammad Harish Sabri
Date Deposited: 13 Oct 2021 04:38
Last Modified: 13 Oct 2021 04:38
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/50248

Actions (login required)

View Item View Item
Share