Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi

Md. Yaacob, Jaswardi Anwar (2017) Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (739Kb) | Preview

    Abstract

    Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly

    Item Type: Thesis (PhD)
    Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
    Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
    Depositing User: Mr Erwan Roslan
    Date Deposited: 13 Feb 2018 14:41
    Last Modified: 17 May 2018 11:09
    URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/38858

    Actions (login required)

    View Item
    Share