Pembinaan Modul Berasaskan Pendekatan Projek Untuk Meningkatkan Kemahiran Berkomunikasi Murid Tadika

Abdul Rahman, Noor Miza (2015) Pembinaan Modul Berasaskan Pendekatan Projek Untuk Meningkatkan Kemahiran Berkomunikasi Murid Tadika. ["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined] thesis, Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (423kB) | Preview

Abstract

Kajian ini bertujuan untuk membina sebuah modul pengajaran sebagai panduan guru prasekolah untuk melaksanakan pendekatan projek. This study aims to develop a teaching module named PProKom as a guide for preschool teachers to implement the Project Approach.

Item Type: Thesis (["eprint_fieldopt_thesis_type_phd" not defined])
Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies) > Thesis
Depositing User: Mr Firdaus Mohamad
Date Deposited: 15 Mar 2016 06:26
Last Modified: 17 May 2018 03:12
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/29919

Actions (login required)

View Item View Item
Share