Kesan Pembelajaran Konstruktivisme Berasaskan Laman Web Di Kalangan pelajar-Fizik Universiti Sains Malaysia.

Samsudin, Diane S. and Atan, Hanafi and Saw, Kim Guan and M Jafri, Mohd Zubir and Lim, Koon Ong and M Idrus, Rozhan Kesan Pembelajaran Konstruktivisme Berasaskan Laman Web Di Kalangan pelajar-Fizik Universiti Sains Malaysia. In: Konvensyen Teknologi Pendidikan Ke 16- ICT Dalampendidikan Dan Latihan: Trend Dan Isu.

[img]
Preview
PDF
Download (3037Kb) | Preview

    Abstract

    Artikel ini melaporkan tentang pembangunan laman Web mengikut teori konstruktivisme yang berdasarkan model .- Black & McClintock untuk kursus Fizik pra siswazah di Universiti Sains Malaysia (USM) dan juga kajian persepsi terhadap proses pembelajaran yang berlaku setelah pelajar dikenakan rawatan menggunakan laman Web yang dibina.

    Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
    Subjects: L Education > LC Special aspects of education > LC1022-1022.25 Computer-assisted education
    Divisions: Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh (School of Distance Education)
    Depositing User: ARKM Al Rashid Automasi
    Date Deposited: 08 Jan 2009 22:03
    Last Modified: 13 Jul 2013 11:39
    URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/7403

    Actions (login required)

    View Item
    Share