Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia

Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin (1983) Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)

[img]
Preview
PDF
Download (483kB) | Preview

Abstract

Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: A General Works > AC Collections. Series. Collected works > AC801-895 Inaugural and program dissertations
Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan (School of Humanities) > Monograph
Depositing User: Mr Aizat Asmawi Abdul Rahim
Date Deposited: 03 Aug 2022 01:46
Last Modified: 03 Aug 2022 01:46
URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/53792

Actions (login required)

View Item View Item
Share