Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin (1983) Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)
|
PDF
Download (483kB) | Preview |
Abstract
Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.
Item Type: | Monograph (Project Report) |
---|---|
Subjects: | A General Works > AC Collections. Series. Collected works > AC801-895 Inaugural and program dissertations |
Divisions: | Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan (School of Humanities) > Monograph |
Depositing User: | Mr Aizat Asmawi Abdul Rahim |
Date Deposited: | 03 Aug 2022 01:46 |
Last Modified: | 03 Aug 2022 01:46 |
URI: | http://eprints.usm.my/id/eprint/53792 |
Actions (login required)
View Item |