Kesan Pengajaran Kontekstual Terhadap Motivasi Dan Pencapaian Pelajar Sekolah Dalam Fizik.

Haji Ismail, Zurida and Md. Zain, Ahmad Nurulazam and Samsuddin, Mohd Ali (2004) Kesan Pengajaran Kontekstual Terhadap Motivasi Dan Pencapaian Pelajar Sekolah Dalam Fizik. Project Report. Universiti Sains Malaysia.

[img]
Preview
PDF
Download (6Mb) | Preview

    Abstract

    Sains seringkali dianggap sebagai suatu matapelajaran yang sukar lagi membosankan. Pengajaran guru yang lebih mengutamakan penyampaian dan penyaluran maklumat kepada pelajar turut mempengaruhi sikap dan minat pelajar tentang sains.

    Item Type: Monograph (Project Report)
    Subjects: L Education > L Education (General) > L7-991 Education (General)
    Divisions: Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Educational Studies)
    Depositing User: ARKM Al Rashid Automasi
    Date Deposited: 16 Jun 2009 14:30
    Last Modified: 13 Jul 2013 12:26
    URI: http://eprints.usm.my/id/eprint/10527

    Actions (login required)

    View Item
    Share